Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Το Σλιπ Της Αγκινάρας

-Πάμε έξω για τσιγάρο;
-Ρε με δουλεύεις;
-Έλα ρε είπα να κάνω μια πλάκα..
-Τι πλάκα ρε; Είμαστε φυλακή και εσύ κάνεις πλάκα;
-Γιατί να μην κάνω; Στη φυλακή είμαστε όχι σε εκκλησία
-Και λέγονται φυλακές Αγίου Στεφάνου...
-Βλέπω στα εικονίσματα τα στέφανα
-Τι είναι πάλι αυτό;
-Λαϊκό τραγούδι
-Άσμα δηλαδή
-Ναι, λαϊκό
-Το βρήκαν στην λαϊκή;
-Ναι, απ αυτά που τα πουλάνε με το κιλό
-Και ο Ρίτσος με το κιλό έγραφε
-Και μας για ένα κιλό μας βάλαν μέσα
-Η αλήθεια είναι ότι έχασα και ένα κιλό από τότε που μπήκα μέσα
-Που το έχασες;
-Στη ντουζιέρα
-Τι ;
-Έκανα μπάνιο ρε, και έφυγε η λέρα
-Πάει η λέρα δηλαδή...
-Άστα να πάνε....
-Και να τα αφήσω... που μπορούν να πάνε;
-Έξω
-Όλοι έξω θέλουν να πάνε
-Έξω;Ποιοι όλοι;
-Όλοι! Οι νέοι θέλουν να μεταναστεύσουν, οι φυλακισμένοι να δραπετεύσουν, οι καπνιστές να καπνίσουν, οι νοικοκυρές για καφέ, οι υπάλληλοι στις καφετερίες για κολατσό,  όλοι έξω το λένε, όλοι θέλουν να πάνε έξω
-Ξέχασες κάτι...
-Τι;
-Τα αέρια μου! άκου
-Είσαι απαίσιος και βρωμερός!
-Είναι ένδειξη υγείας
-Να την χέσω την υγεία αν είναι να είμαστε εδώ φυλακή
-Μην ανησυχείς, θα αλλάξει σύντομα αυτό
-Τι θα μας απελευθερώσουν;
-Όχι, θα μας μεταφέρουν
-Και τι είμαστε να μας μεταφέρουν; τσουβάλια;
-Τούβλα είμαστε
-Τούβλο είσαι και φαίνεσαι!
-Κι απ τον κώλο σου κρέμεσαι!
-Κι ένα γάιδαρο παντρεύεσαι!
-Και τον ερωτεύεσαι!
-Πρώτα ο γάμος και μετά ο έρωτας; Τι άποψη είναι αυτή ;
-Κοινή
-Κυνική
-Κινέζικη
-Μούφα δηλαδή
-Μαϊμού
-Μια μαϊμού θα μπορούσε να περάσει από αυτά τα κάγκελα
-Για να βγει;
-Όχι, για να μπει
-Και γιατί να μπει;
-Για να μου κάνει παρέα
-Έχεις εμένα
-Σε έχω βαρεθεί όμως
-Και εγώ σε βαρέθηκα
-Μη μου μιλάς τότε
-Δεν σου μιλάω
-Χέστηκα!
-Το ξέρω μυρίζει

6 σχόλια:

~reflection~ είπε...

-Ωρα για το δείπνο... Τριτη Πέμπτη μακαρονια..
Τρίτη αύριο..
θα φατε το αυριανό φαγητο.. σημερα δε μαγειρέψαμε..
αντε..
κι αν είστε φρόνιμα παιδιά, ίσως βγειτε για φεγγαραδα στο προαύλιο!!!...

φιλι..χειροπέδα!!!... μονή!...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μωρέ... στη φυλακή θα την περνάμε φίνα,
πιο καλά κι απ' την Αθήνα!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλά γελάμε ε;
Και που νομίζετε ότι είμαστε όλοι; Ε; Που είμαστε;
Επειδή δεν έχει σιωπητήριο την νύχτα; Θα έρθει και αυτό.
Εγραψες πάλι!!!

Prisoned Soul είπε...

-Εγώ που δεν καπνίζω που να πάω;
-Έξω και συ, γιατί άργησες;
-Είμαι άρρωστη συγχώρεσέ με
-Όλοι άρρωστοι είμαστε αλλά πάντα παρόντες
-Πανταχού παρόντες;
-Ακριβως... και τι έπαθες
-Κρύωσα μωρε...
-Μου ήθελες και περπάτημα στη βροχή τι να σε κάνω!
-Μέρες έχει να βρέξει
-Εγώ πάντως την έχω έτοιμη την ομπρέλα
-Εγώ δεν έχω ομπρέλα
-Δεν πειράζει άλλωστε είσαι ήδη κρυωμένη
-Ναι αλλά και συ σαν κύριος δε θα μου προσφέρεις τη δική σου;
-Ναι ρε και το ρωτάς; κάτσε όμως να σταματήσει η βροχή και μετά
-Καλά κρασιά...
-Καμπερνέ
-Μμμ, καλή επιλογή
-Ευχαριστώ δεν πίνω
-Προσπαθείς να το κόψεις;
-Όχι αλλά πρέπει τώρα δεν θα μπορώ να καπνίζω. Τυχαίο;
-Εντελώς απ' ότι φαίνεται γιατι δεν ταιριάζει
-Ποιο;
-Ο τίτλος, πάλι με μπέρδεψε..., φεύγω

Unknown είπε...

Καθόλου άσχημο.
Το σενάριο επιστημονικής φαντασίας που ζούμε.

Καλό σου βράδυ

Nicotine είπε...

kakia_p

φιλί, χειροπέδα, μονή, αναμονή, όλοι στην Κομοτηνή που είναι τζάμπα το .... φιλί

Άσκαρ

Ποιος την γαμαει την Αθήνα,
στο χωριό με κρασί ρετσίνα


ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ

Πως δεν έχει σιωπητήριο; σε κάθε σπίτι έχει, όταν ανοίγει η τηλεόραση σωπαίνουν όλοι.


Σιωπή, εδώ δεν είναι φυλακή, δεν μπορείς να μιλάει ο καθένας όπως θέλει, εδώ θα μιλάμε όπως
πρέπει, μέχρι να μας πει μπράβο το αφεντικό, μέχρι να σου πει μπράβο ο Λαζόπουλος, έτσι θα μιλάμε, να μην κατηγορήσει κανείς, μην κατηγορηθούμε και μας κράξουν
Μ άρεσε το σχόλιο σου, εγώ άλλαξα λίγο το ύφος γιατί μου έδωσες πάτημα να σκεφτώ κάτι άλλο


Sweet truth!
-Κρυώνεις
-όχι, γιατί ρωτάς
-Γιατί σε βλέπω που τρέμεις
-Δεν κρυώνω, φοβάμαι
-Τι φοβάσαι;
-Μην κρυώσω
-Δεν υπάρχει λόγος
-Να φοβάμαι;
-Όχι να κρυώσεις
-Γιατί;
-Γιατί ξέρω μια συνταγή
-Για πες
-Το Σλιπ της Αγκινάρας
-Τι είναι αυτό;
-Δεν σου λέω, γκουγκλαρε

meggie

Το σενάριο που γράφεται από αλλους
Σε ευχαριστώ

Στα τέσσερα

Η μέρα ήταν Σάββατο , τα στήθη της μικρά και αυτή επίσης.  Τη λέγανε Αθηνά, τίποτα άλλο μη ρωτήσεις.  Δυο βδομάδες  μετά από αυτό το Σάββα...