Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ιλιάδα 1 (αιτία πολέμου)


Μέσα στο παλάτι πολύ φασαρία, η μουσική είναι στο τέρμα και όλοι πίνουν και γλεντάνε. Οι Μυκηναίοι φιλοξενούν μια αντιπροσωπεία των Τρώων. Στα ανάκλιντρα όλοι χαμουρεύονται,   οι γκαρσόνοι πηγαινοφέρνουν  κρασί, φρούτα και φαγητά. Πίσω από μια κολόνα μια κοπέλα είναι μόνη της και μελαγχολική.  Κρατάει ένα ποτήρι με κρασί και κοιτάει με απέχθεια τα τεκταινόμενα μέσα στο παλάτι. Ο πρίγκιπας της Τροίας ο Πάρις κάθεται μαζί με τον βασιλιά των Μυκηνών τον Αγαμέμνονα . Ο Αγαμέμνων του ζαλίζει τα αρχίδια για το πόσο καλός είναι στο κυνήγι και για το πόσο καλός είναι στο πότο, ο Πάρις κάνει ότι τον ακούει αλλά όλη του η προσοχή είναι στην μελαγχολική κοπέλα. Η κοπέλα κάθεται ακουμπισμένη στην κολόνα και  είναι ντυμένη με την τελευταία λέξη της μόδας,  τα κατάμαυρα μαλλιά της πέφτουν  πάνω στους γυμνούς της  ώμους, είναι ψιλή και λεπτή,  η ομορφότερη του παλατιού. Ο Πάρις έχει απηυδήσει από τις μαλακίες τους Αγαμέμνονα και σηκώνεται όρθιος.  «Πάω τουαλέτα»  λέει του Αγαμέμνονα, «Μην αργήσεις, έλα να σου πω πως έφαγα ένα ολόκληρο  γουρούνι μόνος μου πριν από μερικά χρόνια» του λέει ο άλλος.  Ο Πάρις δεν απαντάει, πάει κατευθείαν προς την κοπέλα. Ο Αγαμέμνων τον βλέπει να απομακρύνεται και θαυμάζει τον κώλο του Πάρι. Αυτή τον βλέπει να έρχεται και περνάει από την πίσω μεριά της κολόνας, ο Πάρις πάει και την βρίσκει.  Ξεκινάει την κουβέντα , αλλά μιλούσαν πολύ δυνατά γιατί η κοπέλα ήταν δίπλα στα όργανα και έτσι δεν άκουγαν καλά ο ένας τον άλλο
-Γεια, της λέει φωναχτά μέσα στο αυτί
-Γεια σου, του λέει και αυτή.
-Με λένε Πάρι
-Χάρη; Του λέει φωναχτά
-Ναι Πάρι! Εσένα πως σε λένε;
-Ελένη!
-Ναι σε λενε, αλλά πως σε λένε;
-Ελένη!
-Αααα Ελένη, πολύ ωραίο όνομα, γιατί δεν διασκεδάζεις Ελένη;
-Δεν μου αρέσει αυτού του είδους η διασκέδαση….
-Ούτε και μένα μ αρέσει, αλλά αφού είμαστε που είμαστε εδώ δεν πρέπει να φροντίσουμε να περάσουμε και καλά;
-Εγώ είμαι εδώ γιατί με υποχρεώσανε να είμαι, εσύ είσαι γιατί το θες
-Μα ούτε και εγώ το θέλω, και έμενα με υποχρεώσανε, τι νομίζεις ότι μου αρέσει να κάθομαι να ακούω αυτόν τον χοντρομαλάκα για το πόσο καλός είναι στο πιοτό;
-Αυτός ο χοντρομαλάκας είναι αδερφός του άντρα μου
-Του άντρα σου;!!!! Είσαι γυναίκα του Μενέλαου;
-Ναι, γιατί δεν το ήξερες;
-Είχα ακούσει για την ομορφιά σου, αλλά δεν περίμενα με τίποτα ότι μια γυναίκα σαν και εσένα θα μπορούσε να είναι με έναν τέτοιο τύπο,  ωχ, συγνώμη , δεν ήθελα να προσβάλω τον άντρα σου…
-Να τον προσβάλεις, είναι βλαχοκάγκουρας και είναι και κοντός!
-Καλά πρώτο μπόι δεν τον λες, αλλά δεν είναι και ο πιο κοντός άνθρωπος στον κόσμο
-Καλά, καλά, αν είναι να είσαι εδώ για να δικαιολογείς τον άντρα μου σήκω και φύγε. Του είπε η Ελένη.
-Έλα μην κάνεις έτσι, κατάλαβε ότι είναι λεπτή η θέση μου
-Και μένα είναι λεπτή η μέση μου! Πήγαινε πες του του μαλάκα γιατί αυτός δεν το έχει πάρει ακόμα χαμπάρι.
-Χαχαχα
Και χου χου χου, και ο Πάρις έκατσε όλη την υπόλοιπη ώρα να ακούει τα προβλήματα της Ελένης με τον άντρα της, για καμάκι πήγε, φίλος έγινε, φιλενάδας.  Η Ελένη μιλούσε ασταμάτητα, αλλά μιλούσε μόνο για το πώς της φέρεται ο άντρας της. Ο Πάρις όμως δεν έφευγε, καθόταν και άκουγε,  δεν της είπε ούτε ένα κομπλιμέντο, περίμενε την Ελένη να σταματήσει να κλαίγεται αλλά αυτό δεν έγινε. 

Ο Αγαμέμνων άρχισε να ανησυχεί για το που είναι ο Πάρις,  ήθελε να του μιλήσει, μαγεύτηκε από την ομορφιά του Πάρι, ο Αγαμέμνων αν και σκληροτράχηλος πολεμόχαρος κατακτητής καταβάθος ήταν πολύ ευαίσθητος. Μπορεί να μιλούσε με αβρότητα στον Πάρι αλλά μέσα του έλειωνε για την αδιόρατη  μελαγχολία που απέπνεε το βλέμμα του νεαρού Τρώα.  Κάποιος ήρθε και του είπε στο αυτί ότι γυναίκα του αδερφού του μιλούσε με τον Πάρι. Ο Αγαμέμνων χτύπησε δυνατά το χέρι στο τραπέζι και έψαχνε με το βλέμμα του δει που είναι αυτοί οι δύο.  Το πόδι άρχισε να τρεμοπαίζει κάτω από το τραπέζι. Δεν τους είδε,  αγρίεψε ο Αγαμέμνων και φώναξε ένα από τους φρουρούς  και του λέει «Πήγαινε πιάσε αυτό το πουτανάκι την Ελένη και φερ την στο δωμάτιό μου»

Μετά από λίγη ώρα είναι στο δωμάτιο ο Αγαμέμνονας και η Ελένη, μόνοι τους
-Τι έκανες εκεί τόση ώρα μωρή με τον ξένο; Ρεζιλεύεις τον αδερφό μου;
-Ο αδερφός σου είναι ρεζίλι από μόνος του, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι για να τον ρεζιλέψω
-Με το να τσιλημπουρδίζεις όμως ρεζιλεύεις όλο το παλάτι
-Με ποιον μωρε τσιλημπούρδιζα; Τι λες;
-Με τον ξένο, μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις!
-Μα τι λες; Αυτός που μιλούσα πριν είναι gay!
-Είναι; Gay; Σου το είπε;
-Όχι, το κατάλαβα…
-Α, αν είναι έτσι αλλάζει το πράγμα….
Ο Αγαμέμνονας χάρηκε που έμαθε την σεξουαλική ταυτότητα του Παρι, και γύρισε να φύγει χωρίς να δώσει καθόλου σημασία στην Ελένη, το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να πάει να βρει τον νεαρό πρίγκιπα και να του μιλήσει, η Ελένη τον σταμάτησε και μίλησε λίγο διστακτικά
-Θα φύγω αύριο με τους Τρώες, σε παρακαλώ μην με κυνηγήσεις
-Χέστηκα και αν φύγεις
-Θα φύγω με τον Χάρη
-Ποιος είναι πάλι αυτός;
-Hallooo, gay;
-Κιάλlος gay; Τι γίνεται με τους Τρώες τέλος πάντων… όλοι gay είναι; Αυτός ο Χάρης, Μπάμπης, Λάμπης ή όπως τον λένε τέλος πάντων έχει καμία σχέση με τον Πάρι;
-Δεν ξέρω κανέναν Πάρι, ούτε και μου ανέφερε τίποτα, γιατί ρωτάς;
-Να μην σε νοιάζει… η μάλλον θα σου πω… Θέλω να μείνει ο Πάρις για να συζητήσουμε μερικές πολεμικές τακτικές. Φύγε με όποιον θες στα αρχίδια μου κιόλας… μόνο με τον Πάρι δε θέλω να έχεις σχέση.
-Θα φύγω! Δεν σας αντέχω άλλο! Μόνο ένας gay θα μπορούσε να καταλάβει τι περνάω και να με βοηθήσει να ξεκινήσω από την αρχή.
Ο Αγαμέμνων δεν της απάντησε, έφυγε ψυχρός και πήγε κατευθείαν να βρει τον Πάρι.

Ο Πάρις ήταν μόνος του στο πανηγύρι και ήταν χαρούμενος που η όμορφη Ελένη του ανοίχτηκε και του μίλησε τόσο πολύ. Δεν τον ένοιαζε για τους γελοίους που γλεντοκοπούσαν. Σκεφτόταν να βρει ένα τρόπο να μείνει στο παλάτι για  να είναι δίπλα στην Ελένη αλλά δεν του ερχόταν τίποτα. Από τις σκέψεις του τον έβγαλε το χέρι του Αγαμέμνονα που τον ακούμπησε στη μέση. Ο Πάρις τινάχτηκε και τον κοίταξε στα μάτια. Ο Αγαμέμνων χάιδεψε τα μούσια του, κοιτούσε τον Πάρι και του μίλησε απότομα χωρίς περιστροφές.
-Μήπως θα ήθελες να μείνεις στο παλάτι και να μην φύγεις με τους άλλους αύριο;
-Φυσικά! Απάντησε ο Πάρις χωρίς να μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του. Από αυτόν τον ενθουσιασμό πιάστηκε ο Αγαμέμνων  και συνέχισε την κουβέντα
-Θα σου παραχωρήσω το καλύτερο δωμάτιο του παλατιού και θα έχεις ότι θες όταν το θες
-Σ ε ευχαριστώ βασιλιά, αλλά γιατί είσαι τόσο γαλαντόμος;
-Τι είμαι;
-Γενναιόδωρος. (ούτε ελληνικά δεν ξέρει αυτός ο βασιλιάς)
- Α, γιατί τρέφω μεγάλη εκτίμηση για τον λαό σας, θα ήθελα να ανταλλάξουμε πολλές απόψεις σε πολλούς τομείς. Ξέρεις… είναι μερικά πράγματα που εδώ τα παρεξηγούν… εσείς είστε πιο προοδευτικοί απ ότι πρόσφατα κατάλαβα.
-Με χαρά βασιλιά να σου προσφέρω ότι θες, αλλά σε ποιου τομείς αναφέρεσαι;
-Στις σχέσεις των ανθρώπων… καταβαίνεις…  εδώ όλα παρεξηγούνται με άσχημο τρόπο.
-Πιστεύω ότι θα μπορέσω να καταλάβω πολλά περισσότερα αύριο, το κρασί σου ήταν πολύ καλό και δεν μπόρεσα να αντισταθώ καθόλου στην κατανάλωση του. Φεύγω. Πάω να ξεκουραστώ.
-Μα εγώ σε βλέπω μια χαρά, μείνε να μιλήσουμε λίγο ακόμα σήμερα
-Όχι βασιλιά μου, έχουμε πολλές μέρες μπροστά μας να τα λέμε, τα λέμε λοιπόν..
-Μα..
Ο Πάρις έχει γυρίσει την πλάτη του και φεύγει, πηγαίνει χαρούμενος να βρει την Ελένη να της πει ότι βρήκε τρόπο να μείνει. Ο βασιλιάς φεύγει προσπαθώντας να κρύψει την θλίψη του και πηγαίνει να συνεχίσει ανόρεχτος το  γλέντι που ο ίδιος δίνει προς τιμή των Τρώων.
Η Ελένη είναι στο δωμάτιό της και ετοιμάζεται να στείλει μια υπηρέτρια να βρει τον Πάρι και να του ζητήσει να φύγουν . Η υπηρέτρια σηκώνεται και μόλις ανοίγει την πόρτα βλέπει τον  Πάρι έτοιμο να χτυπήσει την πόρτα «Κυρία, αυτός είναι;»  «Ναι, φύγε», φεύγει η υπηρέτρια ,ο Πάρις μπαίνει
-Δεν το πιστεύω! Μόλις έστελνα την υπηρέτρια να σε φωνάξει! Λέει με ενθουσιασμό η Ελένη
-Και εγώ ερχόμουν για σένα! Καρμικό;
-Καρμικό ναι! Μην μου πεις ότι πιστεύεις και εσύ στα ζώδια;
-Ναι, πιστεύω. (gay!) είπε ο Πάρις χωρίς να πιστεύει, δεν ήθελε να την απογοητεύσει.
-Καλά είσαι τόσο τέλειος….
-Αλήθεια το λες; Ήρθα να σου πω ότι βρήκα τρόπο να μείνω και να βλεπόμαστε κάθε μέρα, αν το θες και εσύ…
-Μα εγώ δεν θέλω να μείνω εδώ, θέλω να με πάρεις να φύγουμε μαζί
-Μα αυτό θα είναι αιτία πολέμου
-Μίλησα με τον βασιλιά, δεν έχει πρόβλημα, τον άντρα μου μην τον υπολογίζεις, είναι κοντός βλαχοκάγκουρας, δεν του δίνει σημασία
-Μα ο Βασιλιάς ήρθε και μου είπε να μείνω
-Σου είπε να μείνεις; Δεν θέλει εσένα, ένα Πάρι μου είπε ότι θέλει να μείνει να μιλήσουν για πολεμικές τακτικές
-Μα… εγώ είμαι ο Πάρις….
-Τι! Δεν σε λένε Χάρη;
-Όχι, αφού σου είπα με λένε Πάρι και Αλέξανδρο
-Μα εγώ άκουσα Χάρης… θεέ μου τι θα κάνουμε;
-Πες μου το εννοούσες ότι θα παρατούσες όλα και θα ερχόσουν μαζί μου;
-Αλήθεια, δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να έφευγα μαζί σου και να ξεκινούσα μια καινούρια ζωή στην Τροία
-Τότε έλα, δεν νομίζω να ξεκινήσει πόλεμο ο βασιλιάς γιατί δεν θα είμαι εδώ να μιλάμε για πολεμικές τακτικές
-Αλήθεια το λες; Είπε με ενθουσιασμό η Ελένη
-Αλήθεια
Η Ελένη έπεσε πάνω στον Πάρι και τον αγκάλιασε σφιχτά, ο Πάρις την έσφιξε και αυτός και κόλλησε το μάγουλο στο δικό της, αισθάνθηκε την θερμότητα της και τράβηξε αργά το κεφάλι του προς τα πίσω και την φίλησε στο στόμα. Η Ελένη σοκαρίστηκε και τον έσπρωξε προς τα πίσω «Τι κάνεις εκεί!» του λέει
-Μα… σε φιλώ… τι κάνω;
-Γιατί με φιλάς; Αφού είσαι gay!
-Τι!!!!!!!!!!!!!!
-Νόμιζα ότι είσαι gay, με τον τρόπο που μου μιλάς αυτό νόμιζα
-Τι gay ρε; Τι λες; Πως σου μιλάω;
-Δεν το πιστεύω, θεέ μου, δεν το πιστεύω
-Κανονικά εγώ θα έπρεπε να είμαι ο θυμωμένος,  αυτό ήταν πολύ προσβλητικό
Ο Πάρις γυρνάει και πάει να φύγει, η Ελένη σκέφτεται ο χάνει την μοναδική της ευκαιρία να ξεφύγει και τρέχει πίσω του και τον αγκαλιάζει.
-Συγνώμη, Συγνώμη ,του λέει, δεν θέλω σε χάσω, τώρα που ξέρω ότι δεν είσαι gay το θέλω ακόμα περισσότερο να φύγω μαζί σου
Του Πάρι του φουσκώσανε τα αρχίδια μόλις το  άκουσε αυτό, γύρισε και την κοίταξε στο πρόσωπο
-Αν το εννοείς αυτό απόδειξέ το τώρα
-Με ποιον τρόπο;
Ο Πάρις την φίλησε δυνατά και αυτή ανταπέδωσε αμέσως,  κατέβασε τα χέρια του στον κώλο της και μετά λύγισε λιγο τα γόνατα του και έπιασε τα πόδια της Ελένης πίσω ακριβώς από τα γόνατά της, με μια γρήγορη κίνηση τα τράβηξε προς τα εμπρός και την σήκωσε στον αέρα, η Ελένη τύλιξε τα πόδια της με δύναμη γύρω από την μέση του Πάρι και αυτός την κόλλησε στον τοίχο, συνέχιζαν να φιλιούνται με πάθος.

Την άλλη μέρα το πρωί ο Αγαμέμνων είναι στο λιμάνι και χαιρετάει τους Τρώες που φεύγουν με το πλοίο.  Δεν βρήκε τον Πάρι το πρωί και τώρα κοιτάει μήπως τον δει να ανεβαίνει, δεν τον είδε, χαιρετάει το πλοίο που σιγά σιγά απομακρύνεται. Μετά από λίγη ώρα επιστρέφουν στο παλάτι κα ζητάει από τους υπηρέτες του να ψάξουν να βρουν τον Πάρι.  Ο Μενέλαος ο αδερφός του βασιλιά μπαίνει θυμωμένος στο δωμάτιο, κοντοπίθαρος με την νυχτικιά του να σέρνεται στο πάτωμα.
-Προσβολή, προσβολή αδερφέ μου
-Τι έπαθες ;του λέει ο Αγαμέμνονας
-Αδερφέ μου, πάει μας το κλέψαν το Λενάκι και άλλος τώρα χαίρεται το τρυφερό-
-Ποιος την έκλεψε; Τον έκοψε απότομα ο αδερφός του
-Αυτό ο αλήτηριος ο Πάρις!  Ο πρίγκιπας της Τροίας που τον ταΐζαμε δυο μέρες
-Τι λες ρε τρελάθηκες; Ο Πάρις δεν έφυγε κάπου εδώ γύρω είναι, πως σου ήρθε αυτό;
-Πως μου ήρθε; Μου άφησε και γράμμα η πουτάνα να πάρτο και κοίτα
Παίρνει ο βασιλιάς το γράμμα το ανοίγει και διαβάζει το γράμμα που απευθυνόταν στον αδερφό του

Αγαπημένε αντρούλη, είσαι κοντός και εγώ σ αφήνω, συγχώρεσε με που δεν σε χαιρετάω, φεύγω με τον Πάρι, δεν ήθελα να σε ξυπνήσω αλλά και να ήθελα δεν ήξερα που να σε βρω. Νύχτα ήρθα και νύχτα φεύγω. Ελπίζω να μη λυγίσεις τώρα που σ αφήνω και να σταθείς στο ύψος σου χαχαχα. Δεν χρειάζεται να σκύβεις στις πόρτες για περνάς, δεν εννοώ ότι δεν έχεις κέρατα, έχεις, αλλά είσαι ήδη πολύ κοντός για να σε εμποδίσει αυτό. Θα μπορούσα να το συνεχίσω πολύ ώρα ακόμα αυτό, το απολαμβάνω, πίστεψε με, αλλά το πρόβλημα σου δεν είναι ότι είσαι μόνο κοντός, αλλά ότι είσαι και βλαχοκάγκουρας. Άντε και γαμήσου
Ελένη

Ο βασιλιάς τσαλάκωσε το γράμμα και έσκυψε, δεν μπορούσε να κρύψει τον θυμό του και την λύπη του. Η Ελένη τον πούλησε, τον κορόιδεψε, του έκλεψε τον Πάρι. Μα γιατί να του είπε ότι είναι gay; Τι σχέδιο είχε το πονηρό θηλυκό της μυαλό;  Πουτάνες γυναίκες! Όλο σχέδια κάνουν!  Ήθελε να την εκδικηθεί, ήθελε να βρει και τον Πάρι. Για να τα κάνει αυτά και τα δύο έπρεπε να πάει στην Τροία. Μα πως τον δούλεψε έτσι μια γυναίκα. Σηκώθηκε απότομα, πέταξε το γράμμα στο πάτωμα και είπε
-Αυτό σηκώνει πόλεμο!
Συνέχισε να περπατάει, ήθελε να βγει από το δωμάτιο να πάρει αλλά κάποιος τον σταμάτησε
-Βασιλιά; Πως θα τον ονομάσουμε αυτόν τον πόλεμο;
Ο βασιλιάς κοίταξε λίγο πάνω από τον ώμο του και είδε ότι αυτός που μίλησε ήταν ο Παλαμήδης .
-Πως θες να τον ονομάσουμε
-Να τον ονομάσουμε Τροιακό πόλεμο επειδή πάμε στην Τροία!
-Όχι, δεν μου αρέσει σκέψου κάτι άλλο
-Να τον πούμε Ελενιακός Πόλεμος, για την  Ελένη
-Ούτε αυτό, άλλο.
-Γιατί όχι βασιλιά μου, για την πουτάνα την Ελένη που είναι στην Τροία και τον τρώει
-Τον τρώει; Λοιπόν έτσι θα τον ονομάσουμε τον πόλεμο
-Πως;
-Τρωικό Πόλεμο


9 σχόλια:

ΗΩΣ είπε...

Όχι ότι δεν έχεις κέρατα, έχεις, αλλά είσαι ήδη πολύ κοντός για να σε εμποδίσει αυτό.... αλλά το πρόβλημα σου δεν είναι ότι είσαι μόνο κοντός, αλλά ότι είσαι και βλαχοκάγκουρας. Άντε και γαμήσου
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
έλεοςςςςςςς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αύριο θα τα πούμε!

Prisoned Soul είπε...

Άλλη μία μυθιστορία λαμβάνει χώρα... ο Τρωικός πόλεμος ξεκινά, καλά είσαι κατατοπιστικότατος δεν μπορώ να παραπονεθώ!! :)
γέλασα κι εγώ και ο αδερφός μου που μπαστακώθηκε δίπλα μου στον υπολογιστή!!
Περιμένω συνέχεια!!
Φιλάκια!

Έσπερος είπε...

Είσαι πραγματικά πολύ διασκεδαστικός Aougare!!! Πολύ γέλιο με το κείμενό σου!!! Εννοείται πως περιμένω την συνέχεια. Και μια ερώτηση. Γιατί δεν κάνεις (αν δεν κάνεις) μια προσπάθεια να μαζέψεις κάμποσα από τα κείμενά σου και να τα εκδόσεις;

Καλημέρα να έχεις και καλή βδομάδα!!!

zoyzoy είπε...

Παρ'ολο που προσβάλεις το βαφτιστικό μου ασυστόλως γέλασα με την ψυχή μου.
Χαλάλι σου έχεις φοβερό ταλέντο -στο γράψιμο εννοείται:)-

Gaurakos είπε...

-[Γιατί όχι βασιλιά μου, για την πουτάνα την Ελένη που είναι στην Τροία και τον τρώει
-Τον τρώει; Λοιπόν έτσι θα τον ονομάσουμε τον πόλεμο
-Πως;
-Τρωικό Πόλεμο]

Και έλεγα από που πήρε το όνομα αυτός ο πόλεμος, μα από που το πήρε; Και να σου ο Aougaros να μας διαφωτίσει...
Χαχαχαχαχαχα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εσύ παιδί μου είσαι γιός η εγγονός του Ομήρου. Το να σου πω!!!!

Nicotine είπε...

ΗΩΣ

Υπάρχει και ένα τραγούδι που λέει "κανένα έλεος για τους κοντούς
φιλιά

Sweet truth!

Εσύ με ξέρεις πιο καλά απ όλους, αλλά αυτή φορά δεν θα σταματήσω, θα κάνω την ανατροπή!
φιλιά

Έσπερος

Φίλε μου εγώ θα πρότεινα να μαζευτούμε πολλοί μπλοκερ και να κάνουμε μια προσπάθεια έκδοσης. Θα δούμε στο μέλλον...

zoyzoy

Να υποθέσω Ελένη; ή Ιλιάς;
Χαίρομαι που σ αρέσει... για σας δουλεύω...
φιλιά

Gaurakos

Τα ομηρικά έπη θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σκληρό μέταλ... εδώ κάνουμε μια διασκευή σε glam metal...


ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

O Όμηρος ήταν εγγονός μου... δεν σου τα είπαν καλά... έρχομαι να τσεκάρω τον Δημήτριο.
Ευχαριστώ

E.T. είπε...

Karalike!!!!

Στα τέσσερα

Η μέρα ήταν Σάββατο , τα στήθη της μικρά και αυτή επίσης.  Τη λέγανε Αθηνά, τίποτα άλλο μη ρωτήσεις.  Δυο βδομάδες  μετά από αυτό το Σάββα...