Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Two Words Colide (Του γουρντσ κολαηντ)

Πάλι τα κολοπεριστέρια.... κάθονται έξω στο μπαλκόνι και μιζεριάζουν όλη μέρα, σπαστικά ηλίθια μεταλλαγμένα ποντίκια, και αλλά πουλιά κάνουν φασαρία αλλά δεν είναι ενοχλητικά, τα άλλα πουλιά καλούν το ένα το άλλο, αυτά απλά κάθονται, βαριούνται και επαναλαμβάνουν τον ίδιο κλαψομούνικο σκοπό. Από το να βγω να τα διώξω προτιμώ να βγω μια βόλτα στο δρόμο. Έχω τα νεύρα μου με τα πολλά που μου χουν μαζευτεί, και όσο προχωράω κοιτάω κάτω, δεν θέλω να αντικρίσω κανέναν στα μάτια ούτε και να με δούνε.Πόσο άσχημα είναι όλα ρε γαμώτο! Βγαίνεις από το σπίτι σου να ξεσκάσεις και το περιβάλλον δεν σε βοηθάει καθόλου. Μια τυχαία συνάντηση με μια φίλη που είχα καιρό να δω μου έφτιαξε λίγο την διάθεση, χαιρετηθήκαμε, νόμιζα ότι θα ήταν για λίγο αυτό το ευχάριστο συναίσθημα, αλλά γελάστηκα. Άφου άφησα την φίλη και προχώρησα στο δρόμο δεν κοιτούσα πλέον κάτω,έχει σημασία το ότι "δεν κοιτούσα πλέον κάτω" και μου ρθε μια σκέψη που όταν την ολοκλήρωσα ένιωσα ακόμα καλύτερα. Όσο κοιτούσα κάτω έβλεπα μια άσχημα πόλη, φρεάτια βουλωμένα, λερωμένα πεζοδρόμια, ρόδες αυτοκινήτων, πόδια να κινούνται γρήγορα ή αργά αλλά παντα αδιάφορα προς εμένα, υπόγεια σπίτια με κλειστά παντζούρια, ακαθαρσίες σκύλων και άλλα παρόμοια. Με απλή απλή κίνηση, μια πολύ σύντομη κίνηση, ένα απλό σήκωμα του κεφαλιού έτσι ώστε να κοιτάω ευθεία και πάνω, όλη ή πόλη αλλάζει, μια άλλη πόλη, ένα ταξίδι διάρκειας λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.Αυτή η καινούρια πόλη έχει, μπαλκόνια με λουλούδια, ουρανό, όμορφα πρόσωπα, περίεργα πρόσωπα, ποδήλατα με κλάξον, κίτρινες λεκάνες στα μπαλκόνια, δεντρα στα πεζοδρόμια, μουσικές από διαμερίσματα,διάφορα πουλιά (όχι περιστέρια όμως),κοπέλες, χρώματα, αρώματα, παππούδες, εγγόνια, και σούπερ μάρκετ. Εντάξει, δεν είναι τέλεια πόλη, αλλά είναι αρκετά καλή, και ακόμα καλύτερη όταν δεν κοιτάς κάτω. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που μερικοί μισούν την πόλη και άλλοι την λατρεύουν. Άλλοι κοιτάνε κάτω.... άλλοι κοιτάνε πάνω

Το αφιερώνω σε όλους τους φίλους μου στην Αθήνα


Και το "προτείνω" στους εν Αθήναις Σαλονικιούς που μου παραπονιούνται ΌΛΗ μέρα για το πόσο άσχημη είναι η Αθήνα και πόσο όμορφη είναι Σαλονίκη... Φιλάκια περιστεράκια μου

3 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Εγώ κοιτάω πάντα πάνω...
αλλά δεν βλέπω αυτή την "όμορφη" πόλη στη οποία αναφέρεσαι...
Γενικά παρά την χαμηλή μου αυτοεκτίμηση περπατώ "με αέρα" και με το κεφάλι ψηλά να βλέπω τα πάντα γύρω μου.
Χθες πήγα μια βόλτα στη φιλοθέη, μακρυά από την περιοχή μου και ήταν όλα τόσο μα τόσο όμορφα, αλλά δεν τα έβλεπα γιατί γενικά ήμουν μελαγχολική.
Αυτό που θέλω να πω καταλήγοντας είναι πως κατά την άποψή μου τη διαφορά στη πόλη την κάνει η διαφορά της ψυχολογίας μας.

Nicotine είπε...

Sweet truth!
Αν κοιτάξεις καλύτερα θα την δεις αυτήν την πόλη... πολλές φορές οι άνθρωποι παραπονιούνται ότι δεν τους προσέχουν ή για το ότι δεν βλέπουν τα καλά τους σημεία. Αν η πόλη σου είχε μιλιά τα ίδια παράπονα θα σου κάνε. Κοίτα καλύτερα θα την δεις την όμορφη πόλη σου...
Και η μελαγχολία δεν είναι και ότι χειρότερο... κάποια μέρα που δεν θα την έχεις θα σου λείπει.
Να σαι καλά...

Papillon είπε...

EKPLIKTIKO KEIMENO!!!!

Στα τέσσερα

Η μέρα ήταν Σάββατο , τα στήθη της μικρά και αυτή επίσης.  Τη λέγανε Αθηνά, τίποτα άλλο μη ρωτήσεις.  Δυο βδομάδες  μετά από αυτό το Σάββα...