Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ρώσικη Γιόγκα




-Να μαστε πάλι….
- Που χάθηκες; Που ήσουν;
- Μέσα σε μια φωτογραφία
-Ασπρόμαυρη;
-Ναι! που το ξέρεις;
-Σε είδα στο δρόμο, στην άσφαλτο με τις διακεκομμένες άσπρες γραμμές
-Ναι ,έφευγα μακριά από πολλά….
-Και γατί δεν πήρες γάιδαρο; προτιμούσες με τα πόδια;
-Ναι προτιμώ πόδια, εσύ τι προτιμάς στήθος ή οπίσθια; 
-Το πίσω μέρος του στήθους
-Την καρδιά δηλαδή;
-Την καρυδιά
-Θα πάψεις να παίζεις με ομόηχες λέξεις
-Και τι να παίξουμε;
-Να παίξουμε τον γιατρό
-Πως παίζεται αυτό;
-Δεν ξέρω, δεν έχω πάει ποτέ σε γιατρό
-Ούτε και να πάς ποτέ, παίρνουν πολλά.
-Τι πολλά;
-Ναρκωτικά
-Αλήθεια; Από πού τα παίρνουν;
-Από το στόμα
-Από εκεί που τρώμε δηλαδή
-Ναι, εσύ τι έφαγες χτες;
-Τα νύχια μου
-Και πως ξύνεσαι τώρα;
-Δεν ξύνομαι, δεν με τρώει
-Troy δεν ήταν εκείνη η ταινία με τον Brad Pit;
-Ναι, νομίζω ναι, αλλά δεν την είδα
-Ούτε και γω, δεν έχω τηλεόραση
-Το ξανάπαμε αυτό
- Αλήθεια; Δεν θυμάμαι…
-Μην κάνεις πως δεν θυμάσαι
-Αυτό δεν είναι και τραγούδι;
-Ναι, είναι, όπως και άλλα πολλά που δεν θυμάσαι
-Έχω καλύτερα πράγματα να ασχοληθώ, απ το να θυμάμαι τα τραγούδια σου
-Δεν σε βλέπω να ασχολείσαι με τίποτα
-Είναι επειδή δεν με προσέχεις.
- Που το πρόσεξες;
-Προσέχω για να έχω
-Και έχεις;
-Όχι δεν έχω, αλλά μ αρέσει αυτή φράση
-Δικαιολογείς πολλά μ αυτήν την φράση
-Ναι ,τα αδικαιολόγητα.
-Εσύ φίλε μου αδικείσαι , έπρεπε να γίνεις οδηγός για κλαρκ
-Που κολλάει αυτό;
-Γιατί όλα τα άλλα που κολλάνε;
-Πουθενά, πάμε να φύγουμε τώρα
-Πάμε… κόλα το!
-Χα! ένα μηδέν!


4 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Μετράω ανάποδα..
χα...

- 0-1.. εσυ - εγω...ακομη εδω τριγυριζω!!Πότε θα με διώξεις αραγε?...Πριν ή αφού σε διώξω εγω?..
-Από που ε?..
-Μεγάλο ερωτημα..
-Από εκει..
-οχι εκει, ΕΚΕΙ!....
-και αν ερθω ΕΔΩ?..
-μεγαλο προβλημα..αλλα παντα μ'αρεζαν τα μαθηματικα...
-προσθεση ή αφαιρεση?..
-τιποτε..μονο σκορ..
-αναποδο?..
-εεεεεεεεεεεεεε.. τσακο το.. με έπιασες! στη σκεψη μου κρυβεσαι..
-0-1 ...... Εσυ - Εγω...


φιλι.... ευκαιρίας...

~reflection~ είπε...

Ερωτηση μικρού κοριτσιού.....

Πόσα άτομα χρειάζονται για να τελεστεί ως ολοκληρωσιμη διαδικασία η Ρωσικη Γιόγκα?..

Prisoned Soul είπε...

-Και ποιος κερδίζει; μάλλον εσύ που γράφεις...
-Έλα τώρα, αφού εσύ διαβάζεις, μην το παίζεις αθώα περιστερά!
-Δεν υποκρίθηκα ποτέ, δεν παίζω ρόλους.
-Άρχισες και εσύ τα τραγούδια;
-Τραγούδι είναι; εγώ είπα απλά ότι πιστεύω
-Εγώ πάλι δε σε πιστεύω, άρχισες πάλι να με αντιγράφεις;!
-Όχι στο ορκίζομαι, εγώ πέρασα να πω ένα καλημέρα
-Αντε πες το
-Τι να πω αφού τώρα μεσημέριασε
-Καλά έλα πάλι το βράδυ
-Ίσως... θα το σκεφτώ
-Με τι; αφού σου έχει πάρει το μυαλό ο έρωτας, μας έχεις τρελάνει
-Και συ με τρέλανες στην ανυπομονησία, τόσο καιρό περιμένω για να μάθω τι θα γίνει με τον Αιγαία!
-Που να σκάσεις, δε θα σου πω ακόμα
-Γιατιιιιιι....
-Άσε τα νάζια δεν πιάνουν σε μένα αυτά
-Εγώ πάντως ακόμη θα περιμένω... Φιλιά

Nicotine είπε...

Κάκια

Δεν μπορώ να σου πω πόσα άτομα χρειάζονται για την Ρωσική Γιόγκα γιατί δεν ξέρω καν τι είναι αυτό...
Αν είχα μια εικόνα θα σου έλεγα σίγουρα

Μαρία

Ο Αιγαίας έχει πάει διακοπές, όταν γυρίσει θα μάθουμε την συνέχεια
Προς το παρόν μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε... έτσι είναι τα blogs....

Στα τέσσερα

Η μέρα ήταν Σάββατο , τα στήθη της μικρά και αυτή επίσης.  Τη λέγανε Αθηνά, τίποτα άλλο μη ρωτήσεις.  Δυο βδομάδες  μετά από αυτό το Σάββα...